Vika kort<3

Nu ska jag titta på denna video och sen kasta mig över boxen och kolla allt man kan göra. Tänkte att detta kan bli en kul kurskväll,att ha till hösten. jag har bara sett färdiga saker man gjort med hjälp av boxen men aldrig provat själv Kul Kul

Nu ska jag titta på denna video och sen kasta mig över boxen och kolla allt man kan göra. Tänkte att detta kan bli en kul kurskväll,att ha till hösten. jag har bara sett färdiga saker man gjort med hjälp av boxen men aldrig provat själv Kul Kul


Kommentarer
Postat av: Marie

Åååh va jag vill vara hemma i Umeå nu den där boxen verkar ju hur bra som helst. Riktigt roligt att ni har blogg. Har ni även sida på Facebook?

2010-06-01 @ 17:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0