Leverantörer

Vi har en hel del leverantörer men det är några som sticker ut och är lite mer serviceminded än andra. Det såg man inte minst på mässan förra veckan. Service tycker jag är ett stort begrepp och vi tycker nog lite olika om vad som är service. För mig så är det tex när en leverantör inte gör ngn skillnad på om man köper för 1000:- eller för 100000:- . Får man dessutom massa tips och ideer vad man kan göra med varorna eller hur man skall använda dem så är det ett ännu större plus. I februari hoppas jag att vi kan knyta en ny leverantör till oss som verkar väldigt lovande. Hursomhelst så såg jag denna jättefina tavla i montern hos REPRINT. Det är en canvastavla som är altrad. Vi tog kortet från sidan för att Ni skulle kunna se den fina tejpen från Tim Holtz som är satt runt kanten. Hur fin som helst tycker jag i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0