Underbara kreativa människor :)

Nu har jag förmånen att få visa en av våra kunders fantastiska alster. Blygsam som hon är tycker hon att det inte är så märkvärdigt. Men jag kan säga att det var välarbetat, med skojiga detaljer, bland annat en liten "pengaficka". Det är målat med Promarkers och hon har mixat med flera matrial, vilket jag tycker är särskilt kul.( Namnen har vi suddat bort då de kanske vill vara anonyma.) Jag är stolt att få visa vår första blogg gäst: Carina J:s jättefina bröllopskort. Första sidans stämpel är en av de som vi kommer att få in snart i butik. Vi hörs.



Framsidan



Och såhär ser kortet ut när man vecklar ut det.

Bilderna är tagna från hennes blogg. Klicka här för att besöka den.

Kommentarer
Postat av: carina

Hej, jag som gjort kortet, stämpeln var från hänglar och stänglar och inget annat. Blev lite snurrig när ni ville fota mitt kort./ Carina

2010-07-13 @ 15:59:34
URL: http://carinaskortochgott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0