Kommentar svar

En kommentar sa att man skulle lära sig 8 nya saker varje dag osv. Det tror jag på. Men min hjärna är lite konstig för det är som om hårddisken är full. Om ny information går in måste något annan raderas och det är inte den infon som skulle kunna va bra och ha tex telefonnummer, saker som skulle inhandlas viktiga tider osv. Nej den far på en gång istället finns det kvar sånt som tex. Vem som van schlagern 1979, hur mycket klockan var när skeppet Andrea Doria krockade 1956 eller varför inte denna viktiga info. Att Andy Warhol har gjort egna tolkningar på Edvard Muncks alla tavlor....och varför.....Herrejesses kanske skulle donera mig själv till hjärnforskningen.....Är det fler som mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0