Hej på Er alla pysslare

Vi får be om ursäkt för den stora "tystnaden" här på bloggen. Nu är det den mest galna tid för oss i handeln. Vi jobbar som små galningar med långa dagar och hinner/orkar inte med annat än att sova och äta. Men å andra sidan är det roligt för vi får träffa många nya kunder som hittat till oss, Välkommen :)

Men lite har jag knåpat ihop:
Ljus med lite fina stämplade motiv ,lite glitterstick och ett find band och plötsligt så har man en fin gåbortpresent. Slå gärna in i cellofan och ngt snyggt snöre så blir det ännu tjusigare.




Istället för julkort så har jag altrat lite tändsticksaskar med dekorstenar, lussebullar av Fimolera och embossing. På baksidorna har jag gjort plats för en personlig hälsning från vår familj. Går inte att posta så jättebra, men jag tänkte försöka ge de nära och kära som bor nära mig i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Petra

Fantastiskt inspierande inlägg!! Nu blev tom jag sugen på fimoleran, bra gjort :-)

2010-12-06 @ 21:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0