Cupcake

Det här var roligt. Hade inte så mycket mtrl hemma då allt finns på butiken i alla lådor där. Men jag använde det jag hade. Klädde en cupcakepappersform med lite hårt papper. Delade på en styrolitboll och satte distanskuddar emellan så att ett kort går ner där obehindrat. Använde lite blommor ,servettpapper och "vanligt" papper som jag skrynklade ihop och garnerade min cupcake med. På kortet limmade jag fast en liten vaddboll som jag satt fast på en metalltråd. Detta för att jag skall kunna dra upp kortet. Här kan man skriva en liten rad och ge bort till en vän som ett litet annorlunda "kort" OBS det lurviga på kortet är vår kisses svans. Han vill vara med hela tiden man skall göra något. Att limma fast små grejer är svårt utan att kisses alla miljarder hårstrån oxå följer med är nästan helt omöjligt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0