Måndag morgon

Nu är det måndag och det innebär att det kommer pandurogrejer och packa och prismärka. Jag tycker att det är kul när det kommer mycket varor även om det kan bli stressigt så är det kul för att man får inspiration och blir glad när man tänker att kunder kommer att bli nöjd. Det är det roligaste med det här jobbet att se kunder bli glada och bli inspirerade att göra egna saker eller bara sitta ner och pyssla lite. Nån gång hoppas jag att vi kommer att kunna starta ett pysselcafe där man bara kan sitta en stund och surra, pyssla och bli inpirerade. Nu hoppas jag att E kommer så hon får koka kaffe (hon gör så gott kaffe). Jag kan inte koka kaffe så att det blir gott, förstår det inte själv ens. Jag tycker jag gör som alla andra men det blir inte bra. men å andra sidan är det mysigt att ngn annan gör kaffet hihihi.....,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0