Härligt!

När inspirartionen tryter på konstnärsshopen är det tur att vi har bloggläsare som ställer upp och bidrar :)
Här kommer just ett sådant inlägg med en fantastiskt snygg och praktisk bandförvaring:

Hej!
"Jo, här är min nya bandförvaring för de band som inte har egna små bobbiner att slingra sig på som jag gjorde för Svensk Skapbookings månadsutmaning i Juli. Papperen köpte jag på Konstnärsshoppen. Utsidan av burken är klädd med Kaiser - Tudor mayfair. Mycket behändigt med dubbelsidiga papper då den röda baksidan matchar det mönstrade så det bli som "två-i-ett" och jag använde båda sidorna. Det inre röret och locket är klätt i Kaisers Country Grove - Floral Field, bara den smöprickiga baksidan så det inte skulle bli plottrigt mot banden. Jag ville att stilen skulle passa in i mitt bondallmogeskåp där jag förvarar mitt pyssel och vara anpassat för förvaring och en del tuffare tag. Jag fick fundera ganska rejält innan jag kom på hur jag skulle fästa det inre röret i plastlocket, men det gick med hjälp av en håltång och lite knytande och sitter nu stadigt så det tål en tvååring till och med! =D

/Ulrika"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0