Photopearls på snyggingar.

Här har jag och min man gjort bilder av oss själva på en platta. Bilden av Marilyn M har min dotter lagt på 4 plattor. Ju fler plattor desto "bättre" skärpa om ni förstår hur jag menar. Vi har set med pärlor,limark,plattor och CDskiva. Då kan du välja om du vill göra en bild på dina barn, vänner, familj eller kanske ett husdjur. Eller från någon bild du har på internet tex på ngn Idol. Kul är det och en fin present till kanske far eller morföräldrar. Nu finns det oxå ifall du bara vill ha svartvit.


Kommentarer
Postat av: Isa

Men jag kommer in i butiken så fort jag kan!!!! Är sugen på svartvit ;-)



Trevlig helg!

2010-09-17 @ 19:22:51
URL: http://smyckesdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0