Kinaolja- Jupex fantastisk!

I helgen tyckte jag att det var dags att göra något åt vår balkong! Den hade nog inte blivit oljad som den byggdes (om ens då)! Så jag slipade golvet, den gamla bänken och sen oljade jag med vår Kinaolja(jupex 45) som jag pigmenterat vitt. Sen byggde jag en likadan bänk av spillvirket från altanbygget och oljade den. Den oljan är helt suverän! Jag har oljat vårt ek-matbord med den och till och med vårt blå plastbord med vita repor blev som nytt! Kommer att lägga upp en bild på burkarna i morgon så ni vet vad ni ska leta efter i butiken om ni blir sugna! Men här kommer iaf bilder på balkongen före och efter! Kunde ju inte heller låta bli att köpa några kuddar och en par plädar då golvet blev så fint! Go kväll/ E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0