Svamp...svamp..svamp....svamp...

Måste bara visa några söta svampar som en av tjejerna som brukar arbeta här har gjort. Hon har använt lufttorkande lera som hon sen målat och lackat. Visst är de fina??? Jag kan riktigt se ett litet fantasilanskap växa fram bland de här. Jag kan oxå se en liten trend. Många kunder berättar just om att de målar stenar och skapar en liten sagostig där hemma i trädgården. Hmm...den tanken tycker jag väldigt mycket om. På den tiden jag hade trädgård så tyckte jag om att ha små överaskningar bland växtligheten. Det kunde vara allt ifrån små miniatyrstatyer till flaggstångsknoppar. När det gäller trädgårdsdesign så tycker jag att strama japanska trädgårdar är så vilsamma och vackra. men trivs bäst bland lummiga, vilt växtblandade ställen och trädgårdar som innehåller mycket och ohämmad blomning.

Kommentarer
Postat av: Pysselgalen

Oh, vilka ljuvliga svampar!!

Sagoskog i barnens egen rabatt Ååå...nu blev jag inspirerad till MAX :-) Tanx

2010-07-16 @ 00:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0