Sorry

Alla som känner mig väl, vet att jag har en knäpp på att rensa i datorns alla mappar. Hatar att se långa listor i inkorgen och gamla dokument och bilder. Så jag har hmmm rensat..... Nu visar det sig att jag rensat bort bilder från bloggen. Förlåt :(
Jag kan heller inte säga att jag kommer aldrig att göra så något mera, för då ljuger jag. Som sagt jag är manisk hihi på att rensa. Tror att jag någon gång hört att det är bra att ta bort info odyl för att då fungerar datorn bättre. Hihi nu vet jag att det inte stämmer men jag rensar glatt ändå. Känns nästan som att städa och man känner sig så nöjd efteråt hihihi...Skall försöka lägga tillbaka några bilder eller fixa nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0