Lite tavlor jag målat...

Jag tänkte att i brist på annat pyssel att visa, kunde jag lägga upp lite bilder på tavlor jag målat. Dom flesta av dom här är målade enbart för att passa inredning där jag bodde.

Var tvungen att testa
Tegel (var tvungen att testa modelleringspasta)

Tycker mycket om att måla vatten. Inte alltid det lättaste men roligt är det.
Vattenfall

håller på at göra de fyra elementen, detta ska föreställa vatten.
En av de fyra elementen :vatten

Den tredje tavlan jag målade i olja när jag var 16år. Faktiskt lite småstolt :)
Lite stolt över den här faktiskt, bland dom första tavlorna jag målat.

Också då vi hade vinrött.
När vi hade vinrött och svart i vardagsrummet (motivet kommer från pandurokatalogen)
Från när vi hade svart och vinrött, då det var jul.
Vardagsrummet vid jul

Till sovrummet.
Sovrummet vid jul. Matchade gardinerna som var granar i samma stil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0